گوشی موبایل
 
یک دنیای قرو و قاطی
اینجا همه چی درهمه
 
 
دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, :: 13:12 ::  نويسنده : نخودی



نظرات شما عزیزان:

دختر چادری
ساعت14:34---7 دی 1391
از رحمت خدا ناامید نشوید؛ زیرا تنها کافران از رحمت خدا ناامید میشوند. یوسف /87

خدایا! گاهی وقتها که داری امتحانم میکنی و من حواسم نیست که این امتحان است. گاهی که چند تا اشتباه پشت سر هم انجام میدهم، خودم را میبازم و کم میآورم. گاهی فکر میکنم دیگر هیچ وقت، هیچ چیز درست نمیشود.

فکر میکنم مهربانیهایت تمام شده و دیگر نه برایت مهمم و نه دوستم داری. خیال میکنم طنابی که مرا به تو میرساند، پاره شده و من آویزانم بین آسمان و زمین. فکر میکنم گم شدهام و دیگر هیچ وقت پیدایم نمیکنی. صدایت میکنم و فکر میکنم نمیشنوی، یا خودت را به نشنیدن میزنی. جوابم را نمیهی. محلم نمیگذاری.

اصلاً انگار نه انگار که من هستم. آن وقت است که فکر میکنم نیستی؛ چون اگر بودی، حتماً یک کاری میکردی. اسم این حسها، که آدم را مچاله میکند، ناامیدی است.

میدانم تو از ناامیدی بدت میآید و ناامیدها را دوست نداری. میگویی ناامیدی یک جور کفر است، یک جور فراموش کردن تو. راست میگویی؛ اما با همه این حرفها گاهی نمیتوانم ناامید نشوم. فکر میکنم ناامیدی کار شیطان باشد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اینجا جایی است برای دخترا هرچی می خواین بهم بگین تا براتون بگذارم از نمونه سوال دبستان گرفته تا دانلود فیلم پس تعارفو بزارین کنار
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
اگر می خواین با  دنیای عـکس و کارتون دخترانه تبادل لینک کنید اول باید وبلاگ مارا در وبلاگ خودتون ثبت کنید بعد مشخصات زیر را ژر کنیدf-z-79.LXB.ir

 

 





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



کد هدایت به بالا